Výbojky Xenon LongerLife můžete zaregistrovat do 30 dnů od data zakoupení. Záruka platí až 7 let nebo do ujetí 150 000 km, podle toho, co nastane dříve. Záruka je platná pouze pro nekomerční použití. Společnost Philips nehradí náklady na montáž ani na zaslání vadné výbojky, i když k poruše dojde v záruční lhůtě. Certifikát o záruce a doklad o nákupu uschovejte po celou záruční lhůtu.
Informace služeb zákazníkům ohledně podpory: obraťte na tým péče o zákazníky společnosti Philips na čísle 00800-7445 4775.
Navštivte znovu svého prodejce nebo se obraťte na tým péče o spotřebitele společnosti Philips na čísle 00800-7445 4775. Bude vám poskytnuta nová výbojka, která bude technicky ekvivalentní typu Xenon LongerLife.
Chcete-li výrobek vrátit prostřednictvím linky podpory spotřebitelů, zašlete vadnou výbojku v ochranném obalu, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nezapomeňte přiložit doklad o nákupu a zaplatit poštovné odpovídající kontaktní adrese ve vaší zemi.
Pokud jste ztratili doklad o nákupu, obchodník je neznámý nebo jste výrobek zakoupili od neregistrovaného prodejce (například prostřednictvím aukce online), záruční lhůta začíná plynout tři měsíce od data výroby uvedeného na výrobku nebo odvozeného od jeho výrobního čísla.
Záruka nekryje následné škody a neplatí také v následujících případech:
Než se obrátíte na společnost Philips nebo na svého prodejce, doporučujeme pečlivě přečíst uživatelskou příručku a oddíl tohoto webu věnovaný podpoře. Vyhnete se tak zbytečným obtížím. Chcete-li získat servis v průběhu záruční lhůty, obraťte se na kontaktní středisko pro spotřebitele společnosti Philips, a to pomocí chatu, telefonu nebo e-mailu. Kontaktní údaje společnosti Philips najdete na tomto webu. Pokud výrobek již není v záruce, můžete se přímo obrátit na nejbližší autorizované servisní středisko společnosti Philips.
Než se obrátíte na společnost Philips, připravte si následující materiály, abychom vám mohli efektivně pomoci: